viernes, 30 de mayo de 2014

La classe del pingüí

Benvolguts xiquets i xiquetes:

Hem caminat junts durant tres anys, dia a dia, hora a hora, i en aquest temps hem viscut moments de treball, d´ esforços, d’ alegries, de sacrificis i sobretot un temps de convivència enriquidora per a vosaltres i ,per suposat, per a mi.

Quantes coses heu aprés!, però també ens hem divertit molt veritat? Recordeu lo xicotets que éreu en arribar a la classe del cavall? Llavors no ens coneixien però poc a poc vam aprendre a estimar-nos, i sentir-nos com en una gran família, la família de la Consolació.

Quins records més bonics que tenim d’ aquests tres anys! La primera excursió, els entrepans solidaris, les festes de Santa Caterina, els festivals de Nadal… però encara que pareixia molt llunyà , el dia en el que tindríem que separar-nos ha arribat.

Per a mi es un dia molt especial, molt emotiu i sobretot un dia inoblidables. Es el dia en el que els meus xiquets es separem de mi. Ja sou grans i heu de continuar el vostre camí, però no vull acomiadar-me de vosaltres dient-vos adéu. M’ acomiado dient - vos només una paraula … Gràcies.

Gràcies per rebrem cada matí amb un somriure… Em donàveu força per a fer el meu treball lo millor possible.
Gràcies per fer-me tota classe de regalets, floretes, paraules boniques, dibuixos, treballets.…perquè tots ells portaven un trosset del vostre cor.
Gràcies per la vostra extraordinària alegria que m´ ha fet riure inclús en moments en els que jo volia plorar.
Gràcies perquè mentre jo vos ensenyava, era jo la que aprenia.
Gràcies per cridar- me de vegades “mamà” perquè al confondre amb la vostra mare m’omplíeu de satisfacció  i …
Gràcies per mirar- me amb els ulls de la més pura innocència i omplir-me d´ il·lusió cada dia…

Vos desitjo lo millor. Ànim. Sigueu feliços i fins sempre! perquè sempre vos portaré al meu cor, a tots i cada un de vosaltres, i perquè amb vosaltres vos emporteu un trosset de mi mateixa.
Un beset
Pili ( La senyo)