miércoles, 8 de junio de 2016

Carta de despedida als meus alumnes de 6è B

Sempre que  arriba fi de curs, i em toca acomiadar-me d’una promoció   em sento alegre i trista alhora.
Alegre perquè sé  que  heu aconseguit acabar amb èxit una etapa de la vostra vida .Tinc que felicitar-vos perquè heu sigut un grup EXCEL.LENT i  heu fet que la meva tasca fóra molt fàcil
Heu treballat de valent .Molt actius, xarradors …inquiets, però aplicats i implicats en la vostra formació . Seguiu  així en el vostre dia a dia
Guardeu cada lliçó apresa, cada afecte  compartit, cada moment  joiós i els no tan joiosos també , com un tresor perquè ja formen part de la vostra vida, del vostre  pas pel col·le.
Jo també us tindré presents sempre. Ací heu deixat la vostra empremta. Recordaré els vostres crits, els somriures, la vostra passió en els jocs…..i tot un cúmul de gestos …mirades….que guardaré sempre al meu cor.
 Vull que sapigueu que tant en els encerts com en  les errades he intentat aconseguir el millor per a tots. Que fosseu un grup unit i feliç.
També deia que em sentia trista perquè encara que sé que teniu que marxar i que això és bo per a vosaltres …com diu la vostra cançó  “ A LA E.S.O.  NOS PIRAMOS CON MUCHA ILUSIÓN”……….es trenca un vincle meravellós que no tornarem a compartir.
Únicament em queda l’esperança que  com no  marxeu del poble, ens anirem trobant de tant en tant….Si  Déu vol……


Per últim dir-vos que esteu preparats per afrontar els nous reptes que la vida us té preparats. I que, tan de bo cadascú trobe la seva vocació… i allà on la vida us porte sigueu feliços.
I també com diu la cançó………GRACIAS POR TODO…..SIEMPRE OS RECORDAREMOS Y SIEMPRE OS LLEVAREMOS EN NUESTRO CORAZÓN.
M’ha encantat ser la vostra mestra. Una abraçada forta per a tots.

Fins aviat,
Merxe Beltran