lunes, 16 de junio de 2014

Carta d'acomiadament de 6è A

Quan vau començar cinqué pensava que em resultaría difícil aconseguir motivar-vos per superar aqueste cicle,perque ereu molt xerraires,bueno encara ho sou ,però al cap de poc temps vaig començar a veure que tenieu molt bones capacitats i actituds i de seguida vaig començar a estimar-vos.
M’ha agradat ser la vostra mestra. M’he alegrat amb vosaltres quan una prova us ha sortit  bé o quan mostraveu  interés i esforç  en el que us proposava,. Quan he sentit  les vostres rialles; m’heu fet feliç.



Quan amb els companys i companyes us mostràveu amb poca comprensió em dolia a l’ànima. Quan m’explicàveu alguna cosa de la vostra vida; m’he sentit  prop vostre. Quan us esforçàveu en fer i presentar bé les tasques veía que anaveu millorant i m’omplia de satisfacció.
Quina quantitat de coses hem compartit!!
Hem treballat de valent!!Quiina satisfacció  em dóna poder-vos dir que heu estat una promoció Excel.lent i que us estimo. Ja formeu part de mi, i que em guardo el millor del que sou cadascun de vosaltres: l’entusiasme d’uns, l’amabilitat d’altres, la prudència, l’espontaneitat, l’alegria inclús les ganes d’aldarull  de molts; es a dir ,tot allò que us representa.
Vull que sapigueu que tant en els encerts com en les errades ,sempre he intentat aconseguir el millor per a tots.Que fereu una bona “Pinya”
Teniu present tots els valors que hem treballat.Que els demés vegen en vosaltres persones comprensibles, entusiastes, solidaries...i ...disponibles per a millorar tot el que us envolta.
Esteu preparats per afrontar els nous reptes que la vida us té preparats. ¡Espero molt de vosaltres! Segur que d’aquest curs sortiran metges, advocats, mestres.. tant de bo cadascú trobe la seva vocació …i allà on la vida os porte sigueu feliços

ENHORABONA  A TOTS .Una abraçada molt forta de la vostra senyo 
Merxe