jueves, 15 de junio de 2017

Carta de comiat 2n A

Hola "xiclets" i "xancletes" de 2n A!!!

Tot just vàrem començar les classes a setembre, em vaig adonar que aquest seria un curs especial. Era el meu primer any en 2n curs i vosaltres acabàveu de deixar a un gran professor, company i amic... això no anava a ser gens fàcil! Des del primer dia, em vàreu demostrar de seguida tot l'amor i tota l'estima del que només vosaltres sou capaços, i junt amb el suport de les vostres famílies em vau fer gaudir d'aquesta nova experiència.

Vull pensar que, després d'aquest any el vostre "sac dels coneixements" està una mica més ple; però m'agrada més saber que heu sigut feliços. Hem rigut, hem viscut misteris, ens hem ajudat en els bons i els mals dies... i he vist en tots i cadascú de vosaltres, les grans persones en què us esteu convertint cada dia que passa.

Només em queda donar-vos les gràcies per deixar-me somniar amb vosaltres, i demanar-vos disculpes si algun dia m'he enfadat o no he sabut ajudar-vos com cal; tot el que fet ha sigut en la millor de les intencions. No dubteu que, encara que ja no seré el vostre professor, podeu comptar en mi per a tot el que necessiteu en el futur.

M'acomiado de vosaltres fins ben aviat, i us desitjo un estiu ple d'aventures, que espero escoltar en tornar de vacances!

Amb molta estima

El profe Paco.